24 Şubat 2012 Cuma

Yol Bu Ya!


...Umutlarıma kıçıyla gülen, koşa koşa gelip koşar adımlarla defolup gitmek ve özlemle yeniden kucaklaşmak istediğim lanet şehir, 

... Orospuluğunu özleyeceğim İstanbul! 

~YAŞAM KİRLENMEMEYE ÇALIŞANLAR İÇİN FAZLASIYLA AĞIRMIŞ~
BUNU ÖĞRETTİN BANA.. 
VE.. 
artık az kaldı hoş çakal demeye....
...


son günlerin hüznüyle o iğrenç havanı ciğerlerime daha derinden gönderiyorum


kalabalıklar arasında daha çok varım, herkesin gözlerinin içine daha derin dalıyorum. anlamsız boşluklar yaratmıyorum beynimin en ücra köşelerine ulaşıp,

sadece yaşıyorum zamanı en anlamsızcasına, dönünce hasretine açmışçasına…
artık hayallerim dünya üzerinde yol alacak 





hissediyorum..

Bir Irmak yaratmak ve sana ulaşmak istedim, anladım yanlıştı.. birçok şey gibi, birçok saçmalığı hayatıma sokmaya çalışmak gibi

gerçek değilim ki bir Irmak olabileyim.. 

bir maske taktım, denedim seninde deneyebileceğini hayal ederek

hissediyorum..

sen de gerçek değildin

artık rüzgarın savurduğu yollarda

bambaşka gözlere dalıp, kalabalıklar arasında farklılık arayıp, hepsi birbirinden farklı kokulu havayı ciğerlerimde hissederek soluyacağım

beynimin en ücra köşelerine ulaşıp mutluluğu keşfedeceğim

hissediyorum..
kuruttum şimdi sildiğim son yazımın başlığını


'Yol Bu Ya' diyerek atıyorum imzamı..
...................................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder